27.11.14

Borba za radost {Psalam 5}




{Današnji plan čitanja DJD je Psalam 5}

Psalam 5:11-12

A koji se uzdaju u Tebe, radovat će se svi,
uvijek će Ti klicati
jer ih štitiš,
oni koji Tebe ljube
, uzvisivat će Te,
jer Ti, Gospodine, blagoslivljaš pravednika,
milošću ga kao štitom zaklanjaš.


Sjećam se da sam se, krenuvši u srednju školu, počela boriti da budem vedra djevojčica kao što sam nekada bila. Izvana sam bila nasmijana, ali iznutra sam se mučila s vjerom, dečkima, ocjenama i pronalaženjem mog životnog puta. Sjećam se kako sam kupila knjigu Warrena Wiersbea, "Budi radostan: proučavanje poslanice Filipljanima", jer sam željela da mi se vrati radost. Znala sam da moja radost može doći samo od Gospodina, ali životne okolnosti su gušile tu radost.

Nakon toga
, otišla sam na kole, udala se, počela raditi, rodila djecu i pisala.

Život nije postajao lakši - već sve teži i kompleksniji.

I ta borba za radošću - postajala je teža i još kompleksnija.

Iskusila sam duboku tugu koja se povremeno
mijenjala čak u tjeskobu i izbijanje osipa.

Imala sam teška razdoblja
, kada su suze dolazile jako lako, osjećala sam se neuspješno i željela napustiti sve u životu.

I protekla godina - u području prijateljstva
- bila je zaista teška. Povjerenje je razbijeno i osjećaj iskorištenosti donio je duboku bol.

Morala sam se boriti za radost.

Statistike pokazuju
kako je sezona praznika najdepresivnije doba u godini za mnoge. Bjesni veoma stvarna duhovna bitka - sa željom da ukrade našu radost.

N
ema drugog perioda u godini kada se toliko okrećemo izražavanju zahvalnosti Bogu i obilježavanju Isusovog rođenja nego što je sada. Bog dobiva jako puno pažnje ovog mjeseca, a Božji neprijatelj ne želi da pronađemo radost u slavljenju.
On želi da se uključimo u gužvu oko purana, ukrašavanja, mašnica i pladnjeva s kolačima. On želi da tugujemo zbog nevolja i gubitaka protekle godine, a ne da gledamo prema gore i vidimo Spasitelja koji je došao spasiti nas od ovog gubitničkog i ispraznog svijeta!

Raduj se!

Lakše je reći nego učiniti, zar ne?

Ali ovo je ono što sam naučila ...

Radovanje je zapovijed i plod Duha. Iako se možda uvijek "ne osjećamo " radosno
, mi možemo -

Izabrati radost.

Borite se za radost.


John Piper piše:

"Presudno je da se u našoj tami uvjerimo u mudru, snažnu ruku Gospodinovu, koja nas drži čak i onda kad mi nemamo snage držati se Njega."

Ovo je način
o kojem je Pavao poučavao u Filipljanima 3:12;
"Ne kao da sam već postigao ili dopro do savršenstva, nego – hitim ne bih li kako dohvatio jer sam i zahvaćen od Krista."

Ključ
za razumijevanje ovog stiha je da su sve Pavlove snage za zgrabiti puninu radosti u Kristu, osigurane Kristovim držanjem njega.

Ova beba, rođena u štali, koja je Emanuel - Bog s nama - drži nas kada mi nemamo snage držati se Njega.

Ova
j period u godini je dar jer nas se podsjeća da stanemo - ne da se osvrnemo na naše pogreške, nezadovoljstva i poraze, već da se radujemo jer imamo Boga koji nas drži usred naših boli.


Bori se za radost.


** Uključi se**

Jesi li se trebala boriti za radost ove godine?

Kako te Bog držao usred tvo
jih borbi?

Za što ti možeš biti zahvalna
kroz ovaj blagdan Dana zahvalnosti?


Hodaj s Kraljem,

Courtney


Moja obitelj želi tvojoj:

Sretan Dan zahvalnosti!

(Jedna mala napomena - Courtney u ovom članku spominje američki blagdan Dan zahvalnosti, koji se u Americi slavi kao obiteljski blagdan, svake godine zadnjeg četvrtka u studenome, a nakon njega već započinje Advent.)

No comments:

Post a Comment