23.6.14

Ti si voljena – 4. Tjedan: Bog te voli




Ahhh, dobrodošle natrag u 4. tjedan, u naš klub 8-tjednog ljetnog biblijskog proučavanja!! Ne mogu vjerovati da smo ovaj tjedan na pola puta našeg proučavanja! Mislim da vrijeme ipak leti kada ga provedemo u druženju sa svojim prijateljima! Jako mi je drago da ste nam se pridružile!



Nasjela sam na tu laž mnogi niz godina, znate onu laž da Bog koristi samo "savršene" ljude…možda ste i vi nasjele. Mislila sam da ako stvarno želim služiti Bogu, moram biti savršena, moram biti organizirana… drage prijateljice, ništa od toga nije dalje od istine.


Priznati ću vam da mi je najteže bilo pisati ovo 4. poglavlje, i prouzročilo mi je toliko veliki strah da sam skoro odustala da se knjiga Ti si voljena objavi. Borila sam se s mišlju da sa toliko mnogo žena podijelim svoje najdublje, najtamnije boli…. moj osobni "trn" kojeg sam skrivala gotovo cijeli svoj život…. od većine ljudi u mom životu. No, ovu posljednju godinu Bog je činio silna djela u mom srcu, i shvatila sam da mu nisam bila poslušna time što o tome ne govorim. I tako, kao čin poslušnosti, i iz ljubavi prema našem Gospodinu i prema vama, s vama u 4. poglavlju dijelim jednu od mojih najdubljih, najtamnijih borbi. Činim to zato što želim da znate, da bez obzira što god bio možda vaš "trn", Bog vas može koristiti. Bog koristi nesavršene ljude koji će činiti Njegovu savršenu volju.


Kroz svoj život naučila sam da u našim slabostima možemo naći priliku kako bismo dali Bogu najveću slavu. Molim se da to učini ovo 4. poglavlje.

Ti si voljena: 4. poglavlje – Video
 



(Klikni ovdje ako ne možeš vidjeti video)


4. tjedan – Plan čitanja:


4. tjedan – Stih za pamćenje:



4. tjedan – Izazov:


Znam da će ovo biti teško za neke od vas, ako ne i za puno vas, ali želim da se fokusirate na zahvaljivanje Bogu za 'trn' u vašem životu. Molite i tražite ovog tjedna pomoć da uvidite svrhu u tome i kako možete time donijeti slavu Bogu. Pitajte Boga da vam otvori oči kako biste vidjeli Njegovu svrhu. Pitajte Ga da iskoristi bol koju stvara 'trn' da donese dobro i iscjeljenje.

Ovog tjedna napišite Bogu pismo i zahvalite Mu za trn u vašem životu, fokusirajte se na dobro koje donosi u vašem životu. Meni trn čini da se držim Isusa jer znam da ne mogu učiniti ništa bez Njega. Moj trn me čini pokornom i znam svoju zavisnost. Radi njega također znam da Bog može snažno raditi kroz živote ljudi ukoliko su voljni biti poslušni Njegovom pozivu za njihove živote i ukoliko su voljni podrediti svoju volju Njegovoj. 

Idemo razgovarati:


Što vas se najviše dojmilo u 4. poglavlju?


Ljubite Boga svim srcem!

 

 

 

No comments:

Post a Comment