24.2.14

6. tjedan ~ Naša djeca {Ispunjena toliko da se prelijeva}




{6. tjedan} je ovdje! Ovaj tjedan govoriti ćemo o tome što Biblija kaže o djeci. A to trebate znati…


Ja sam molila za vas cure večeras. Za – svaku – pojedinu – od – vas.


U Božjoj božanskoj providnosti, pronašla sam se kako sam zapela na avionskoj pisti puna dva sata ove večeri, čekajući da održavanje popravi demontirani vijak prije nego bi avion mogao uzletjeti. Bez šale. Radi jednog odvaljenog vijka (i jasno, jednog važnog – heh). Činilo se kako su mnogi strpljivi zbog kašnjenja koliko god su mogli biti: neki su se bavili onima pokraj njih, dok su drugi radili na svojim laptopima ili čitali knjige.

Ali jedna simpatična mama… ah, prirasla mi je srcu.

Njezino malo dijete očito je prošlo dosta čekanja i gužvi i skučene prostore, a ova mama držala je tempo u prolazu između sjedišta, skakutala i šaputala i hrvala se i crvenjela dok je njezina mala curica vrištala koliko god je mogla.

Odgajanje djece je sjajan – i težak – zadatak, amen?! :D

Zato sam molila za nju. I molila sam za vas.


Molila sam za mlade mame, koje čeznu za spavanjem i majicom na sebi koja nije umrljana.



I molila sam za one koje bi uzele te umrljane majice na svoje srce, kad bi samo Bog odgovorio na  njezinu molitvu.



Molila sam za starije mame; one koje se nastoje truditi, vjerno pakiraju obroke, uče pisanju i slažu čarape… a sve to rade odlično, čak i kada nitko ne vidi.



Molila sam i za one koje žele sakriti svoju bol i usamljenost u podizanju djeteta sa više potreba koje će ona ikad moći ispuniti.

Molila sam za mame sa starijom djecom koja pronalaze svoju samostalnost i koja su sve manje ovisna, i za mame koje imaju mališane vezane za njih cijeli dan-noć (da, čak i u kupaonici).

Molila sam se za vas koje ste doživjele nezamislivi gubitak, i molila sa se za vas, slatke mame, koje se osjećate izgubljene u ovom sjajnom, teškom majčinskom putovanju.

I da, molila sam se za one od vas koje nastojite doprijeti i ohrabriti druge mame i njihovu djecu, čak i ako nemate svoju vlastitu djecu.

Ovdje ste dobrodošle, i imate moje srce.


Bog ima mnogo toga za reći o djeci u svojoj Riječi. Dakle, gdje god da jesi na tom svojem putovanju, hvala ti što si nam se pridružila ovaj tjedan, i što vidiš Boga u sjajnim i teškim područjima.


Bog traži od nas da imamo namjeru, svrhu sa našom djecom. No, prije nego priču o Njegovoj dobroti i milosti možemo prenijeti na sljedeću generaciju, trebamo je znati jako dobro u našim vlastitim srcima. Mi trebamo biti ispunjeni kako bi se iz nas izlijevalo…



{ako ne možeš vidjeti ovaj video, pogledaj ovdje}


Idemo razgovarati: U kojoj molitvi iznad se pronalaziš? U čemu konkretno možemo moliti za tebe ovaj tjedan?

{6. tjedan} Izazov: Kako se ovaj tjedan bavimo svojom djecom (za stolom, tijekom vožnje na aktivnosti, pri odlasku na spavanje, itd.), namjerno potaknite razgovor o hvalevrijednim djelima Gospodina, Njegovoj moći, i čudima koja je činio (Psalam 78). Ako nemate svoju djecu, nađite vremena ovaj tjedan da provedete vrijeme sa djetetom iz svog života (nećakinje, nećaci, susjedi, djeca iz vaše crkve, itd.) sa jednakom svrhom.


{6. tjedan} Plan čitanja:

 
 

{6. tjedan} Stih za pamćenje:


No comments:

Post a Comment