21.1.14

1. Tjedan: Započnimo!




Oh drage prijateljice!


Toliko sam uzbuđena konačno započeti ovo proučavanje sa vama! Bilo je dosta posla i uzbuđenja iza scene Dobro Jutro Djevojke u iščekivanju VAS. (svih 13.000 žena, i to bez svih naših međunarodnih sestara koje nam se također pridružuju diljem svijeta… ali hej, tko broji!)


Bog nas pokreće… da li osjećate? VOLIM vidjeti žene iz cijelog svijeta kako su uzbuđene zbog zajedničkog proučavanja Božje Riječi! Ohh drage prijateljice, koje uzbudljivo vrijeme u kojem živimo!


Bilo je prekrasno jučer čitati sve VAŠE komentare, čuti o VAMA i VAŠIM  životima…ohh molim vas znajte da nas je blagoslovilo čuti vas! Puno vas volimo i bez obzira gdje se nalazite u vašem putovanju u vjeri, ovdje ste dobrodošle. Bilo da tražite upoznati bolje Boga ili hodate sa našim Spasiteljem većinu svog života, volimo imati priliku upoznati vas, moliti za vas i ohrabriti vas da se Namjerno Usredotočite na Njega. Dobro Jutro Djevojke je zajednica nesavršenih žena koje vole jednog jedinog koji je savršen, to je Isus. Zato se opustite, uzmite stolicu i pridružite nam se u ovih sljedećih 8 tjedana u proučavanju Božje Riječi ZAJEDNO! Znate što? Bez VAS jednostavno ne bi bilo isto! 

Započnimo!

''Budite dakle nasljedovatelji Božji kao djeca ljubljena…'' Efežanima 5,1   


Današnji SOAM stih podsjetio nas je da smo oponašatelji Božji. Koga oponašate u vašem životu? U svom, gledam svoje 3 male djevojčice kako oponašaju mene cijelo vrijeme. Uhvatim ih kako hodaju po kući u mojim cipelama, nose moju torbu ili žele obući moju odjeću. Kako djeca odrastaju vidim ih kako oponašaju rock zvijezde, profesionalne sportaše ili filmske zvijezde. Vjerujem da je ova želja oponašanja stvorena upravo od Boga zato što smo pozvani oponašati Njega…ne ''njih''. U našoj potrazi za uzorom u životu, postavljamo zamjene koje nas iznevjere, vode nas na opasne puteve i rade nam štetu.


Ali Bog ne. On je došao da bi nam dao život, život u izobilju. (Ivan 10,10)

U Efežanima 5,1-14 vidimo da trebamo živjeti kao djeca svjetlosti. Naši životi bi trebali ukazivati na Boga. Trebali bi živjeti drugačije od svijeta…biti u svijetu, ali ne od svijeta. Način na koji govorimo, ponašamo se i odnosimo prema svom tijelu trebalo bi odražavati razliku od svijeta koju Krist čini u nama. Naravno, svi smo mi nedovršeno djelo …neki od nas smo dalje od drugih, ali svi smo pozvani oponašati Krista. Jedini način na koji to možemo je da usporimo i provodimo vrijeme čitajući Njegove riječi. Ako želimo živjeti kao Krist, prvo moramo s Njim provesti vrijeme. 

Sjećam se kad sam bila mlađa, željela sam biti poput određene pop zvijezde. Znala sam PROUČAVATI njezine spotove, čitati sve što bih pronašla o njoj i dala sve od sebe kako bih izgledala poput nje. Oblačila bih se kao ona i radila frizuru kakvu ona ima. Provodila sam sate ispred ogledala u kupaoni  praveći se da plešem i pjevam kao ona…. ahh prijateljice, molim vas recite mi da nisam JEDINA koja se ovako ponašala u svojim predtinejdžerskim godinama!!!

Vidite, oponašati nekoga oduzima vrijeme. Potrebna je koncentracija i predanost. Ako STVARNO želite biti poput nekoga, morate se sa namjerom usredotočiti na tu osobu. To je ono što trebamo učiniti sa Isusom…sa namjerom usredotočiti se na Njega kako bi mogli postati što sličniji Njemu. 

1. Tjedan Video 



 (Ne možeš vidjeti video? Klikni ovdje)



1.Tjedan Plan čitanja 


1.Tjedan Stih za pamćenje 


Ljubi Boga najviše! 



Angela      

No comments:

Post a Comment