16.9.13

Isus zna tvoje ime {tjedan 3- Luka 19- priča o Zakeju}





Ovaj tjedan smo u svom proučavanju došli do Luke 19, i počinjemo s pričom o Zakeju. 


Ovu priču sam slušala iznova i iznova još od vremena kad sam kao malena dolazila u nedjeljnu školu. Ali ovaj tjedan- bila sam dotaknuta s tim što je Isus pogledao prema gore, prema stablu u Zakeja i prije nego li je Zakej uspio reći ijednu riječ- Isus je znao njegovo ime! 

Isus reče u stihu 5 « Zakeju siđi odmah. Danas mi je boraviti u tvojoj kući.» 

Tvoje ime- nije li lijepo kad netko zapamti tvoje ime? Naše ime je dragocjeno svakoj od nas. Mnogi žrtvuju svoj moral i vrijednosti kako bi njihovo ime postalo poznato- kako bi bilo ispisano svijetlećim slovima ili bilo otisnuto na naslovnici časopisa. 

Ali draga čitateljice- ti si Isusu dragocjena- ne moraš napraviti ništa da zadobješ njegovu pažnju.. On već zna tvoje ime i voli te. Zato je i došao na zemlju- da traži i spasi izgubljene! (stih 10) 

Ovdje je moj video s mislima o ovotjednom odjeljku: 


(Ako ne možete vidjeti video- kliknite ovdje da ga pogledate)

Zakej je otrčao naprijed da se popne na stablo kako bi vidio Isusa. 

Trčao je. 

Popeo se. 

MORAO je vidjeti Isusa. 


Nije stajao usred gužve i buke pričajući sa susjedom. Samo mu je jedna stvar bila u mislima- vidjeti Isusa. 

MORAO je vidjeti Isusa. 

Žamor i buka ovog svijeta će nas odvlačiti od Isusa ako se ne budemo borili protiv toga. Moramo svaki dan trčati ispred svijeta i naći Isusa u njegovoj Riječi i uživati u vremenu s njim u svojim domovima. Filmovi, časopisi, društveni mediji i reklame kažu- gledaj me, trči zamnom- ali Isus želi da svoje oči okrenemo prema njemu – da gledamo i tražimo Njega. 

Isus je došao naći i spasiti izgubljene. 

Došao je naći tebe. 

Nećeš li mu dotrčati? 



Ovotjedni izazov:
Teži da ovaj tjedan bude takav da svaki jutro trčiš Isusu. Budi dosljedna u svojoj jutranjoj pobožnosti i komentiraj s DJD na našem blogu. Ako ti je to ponekad teško, možeš učiniti što ja radim. Ja stavim svoju Bibliju na stolicu koja je pred računalom tako da ne mogu sjesti za
Bok moje ime je: ISUS ZNA TVOJE IME
računalo dok prvo ne pročitam iz Božje Riječi. Neka vam Biblija bude na stolici za stolom u blagovaoni gdje jedete doručak, na sjedalu automobila ili čak u kupatilu! Stavi je tamo gdje prvo sjedneš ujutro. Trči do Isusa! 

Hodaj s Kraljem

Courtney

 

3. tjedan: Plan čitanja:

 

3. tjedan: Stih koji pamtimo

 

 











No comments:

Post a Comment