9.7.13

Uciti o mudrosti i miru


Vrsta mudrosti koju osoba ima bit će otkrivena vrstom života koji ona živi”– John MacArthur-


Izreke 2:1-7
Sine moj, ako primiš moje riječi i pohraniš u sebi moje zapovijedi,

i uhom svojim osluhneš mudrost i obratiš svoje srce razboru;

jest, ako prizoveš razum i zavapiš za razborom;

ako ga potražiš kao srebro i tragaš za njim kao za skrivenim blagom -

tada ćeš shvatiti strah Gospodnji i naći ćeš Božje znanje.

Jer Jahve daje mudrost, iz njegovih usta dolazi znanje i razboritost.

On pravednicima pruža svoju pomoć, štit je onih koji hode u bezazlenosti.

Ako ste kao ja… nikada ne možete dobiti dovoljno mudrosti! Mislim da je molitva za mudrost u mom životu jedna od 10 molitava koje najčešće molim. Ovaj tjedan učit ćemo o dvije vrste mudrosti. Božja mudrost naspram svjetovne mudrosti.
Što mislite, koju vrstu mudrosti sada slušate u svom životu?
Do kraja ovog tjedna moći ćemo raspoznavati je li mudrost koju primamo Božja ili svjetovna, gledajući karakteristike svake od njih dvije. Jakov će nam objasniti kako to izgleda u praksi! Jedva čekam da zajedno krenemo!
Za ovaj tjedan pamtimo sljedeći stih.



Kroz cijeli tjedan slijedimo predloženi vodič čitanja:


Ljubite Boga silno!

4 comments:

  1. Ovaj stih mi je pao na pamet jučer dok sam se vozila u autu! :)
    ...definitvno kliznem u svijet za tren oko i tako često!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Duhu Svetom kada nam donosi u misli Božju Riječ! :) i samo Njegova Riječ hrani nas i daje snagu da se odupiremo svakodnevno zamkama svijeta...

      Delete
  2. Meni je jedna od važnijih molitava za mudrost. Čitam "J. Hudson Taylor- Čovjek u Kristu" i tako mi je fascinantno da mu je Božja volja bila jednino na što se oslanjao.

    ReplyDelete
  3. često možemo pogriješiti ako ne raspozanjemo što je Božja, a što svjetovna mudrost... hvala Bogu, imamo u Njegovoj Riječi upute kako razlikovati. meni je nakako najviše upalo u oči i srce da je Božja mudrost blaga... čeznem za Njegovom mudrošću!

    ReplyDelete