10.6.13

Koja je Božja svrha kušnji?


Samo kad bih mogla, svaku od vas posebno bih zagrlila! Hvala vam za tako prekrasan prošli tjedan. Bog je taaako dobrar!!! Moram vam reći kako smo Courtney i ja bile jako ohrabrene kada smo čule kako uživate koristeći SOAM metodu! Samo želim da znate kako je svaka od vas, koja je prošli tjedan ostavila neki komentar na našem blogu ili Facebook stranici, dotakla naša srca! UŽIVALA sam čitati o svakoj od vaših grupa! Uživala sam čitati kako vidite Božju ruku u tome da vas je On stavio u vašu grupu! Biti dio DJD grupe je tako predivan blagoslov i odgovor na molitve!

Ovaj tjedan mi započinjemo 2. tjedan u našoj 12-tjednoj seriji.  Moja molitva za svaku od vas, dok prodiremo dublje u Jakovljevu poslanicu ovaj tjedan, jest da:
1. Bog vam daje glad za Njegovom Riječju
2. u vašem životu prioritet postane - biti u Njegovoj Riječi
3. On otvara vaše oči srca za nove istine iz Njegove Riječi




Ne zaboravite isprintati ovotjedni plan proučavanja. Ovaj tjedan smo u Jakov 1:12-18.






Još jednom, hvala vam što ste blagoslov u mom životu i što se trudite da Božja riječ bude prioritet u vašem životu!!!

Ljubite Gospodina silno!

No comments:

Post a Comment